Shop Mobile More Submit  Join Login
Damn Dirty Squirrels by kukimao Damn Dirty Squirrels by kukimao
It wants his eyebrows 38



Yeah, I didn't want to colour this at first. There was something about it I didn't like. Maybe I just despise squirrels, I dunno.

Last one, I promise!


:iconeddsworld:
Add a Comment:
 
:iconripperfangs:
Ripperfangs Featured By Owner Jul 12, 2015  Student Traditional Artist
ARDILLA [squirrel must die]
Reply
:iconmagicmilkshake1:
MagicMilkshake1 Featured By Owner Mar 1, 2013  Student Digital Artist
:iconohnoesplz::icontordraepfaceplz: Tord approved. :iconthumbsupplz:
Reply
:iconenderflame101:
enderflame101 Featured By Owner Feb 11, 2013  Hobbyist General Artist
It was a ferret
Reply
:iconjonathanelrod:
JonathanElrod Featured By Owner Jun 25, 2011  Hobbyist Digital Artist
Oh noes! he'll scratch his eyes out!!

...Wait a minute.
Reply
:iconimb4kc:
imb4kc Featured By Owner Dec 21, 2011  Hobbyist General Artist
Maybe that's what happened to Tom's eyes!
Reply
:icondismiss874:
dismiss874 Featured By Owner Feb 21, 2012
maybe
Reply
:iconsonicmariodrawer:
sonicmariodrawer Featured By Owner Jun 9, 2011  Hobbyist Artist
oh noes
Reply
:iconkylaxielicious:
KylaxieLicious Featured By Owner May 10, 2011  Student General Artist
Haha,epic!

--
Ever heard of eddsworld? IT'S FRIKKIN AWESOME!!
--
TomSka makes learning much more better.
--
ASDFMOVIE,YEEEEEEEAAAAAHH!!!
Reply
:iconkellyrox1011:
kellyrox1011 Featured By Owner Apr 23, 2011
Tord's new Desktop Wallpaper.
And you drew it.
Reply
:iconredrose102:
RedRose102 Featured By Owner Apr 2, 2011
hello mr. squirrel, AAHH, THE SQUIRREL STOLE MY EYEBROWS!!!
Reply
:icongildedquill:
GildedQuill Featured By Owner Dec 20, 2010   Writer
TOM HAS ANGERED THE SQUIRREL KING!
no... not Matt...
Reply
:icongroovy-mccoolster:
Groovy-McCoolster Featured By Owner Nov 14, 2010
:iconfacepalmplz: im surrounded by idiots

lol Squirrel!
Reply
:iconkukimao:
kukimao Featured By Owner Nov 14, 2010
:iconhurrhurrplz:
Reply
:iconmaegandragon:
MaeganDragon Featured By Owner Nov 13, 2010  Hobbyist Digital Artist
i agree with you: SQUIRRELS ARE HORRIBLE!!!
Reply
:iconkukimao:
kukimao Featured By Owner Nov 13, 2010
Damn squirrels with their big teeth and bushy tails! Why so bushy? What are you hiding!?
Reply
:iconeddsworld:
eddsworld Featured By Owner Nov 12, 2010  Professional Filmographer
Aww last one? I love it though xD
Reply
:iconkukimao:
kukimao Featured By Owner Nov 12, 2010
Glad you like it.
I dunno, I'll probably do more in the future if I can think of anything.
Reply
:icon8mono:
8mono Featured By Owner Nov 11, 2010  Hobbyist
:iconhurrplz: SQUIRRELSH
IN MY PANTSH
Reply
:iconkukimao:
kukimao Featured By Owner Nov 11, 2010
Be careful, squirrels love nuts....
Reply
:iconnatie15:
Natie15 Featured By Owner Nov 19, 2010  Student Digital Artist
*gasps* i thinki love you..:icondurrhurrplz:
Reply
:iconkukimao:
kukimao Featured By Owner Nov 20, 2010
*gasp!* I love being loved! :iconhurrhurrplz:
Reply
:iconnatie15:
Natie15 Featured By Owner Nov 20, 2010  Student Digital Artist
^-^
Reply
:icon8mono:
8mono Featured By Owner Nov 11, 2010  Hobbyist
D8
GET THEM OUT OF THERE
Reply
:iconhananotenshi:
HanaNoTenshi Featured By Owner Nov 11, 2010  Hobbyist Digital Artist
FFFFFFFFFFFFFF YAY THE SQUIRREL PICC :iconihappyloveitplz:
Reply
:iconkukimao:
kukimao Featured By Owner Nov 11, 2010
FFFFFFFFFFFFFF YAY, YOU REMEMBERED!! :iconiderpitplz:
Reply
:iconhananotenshi:
HanaNoTenshi Featured By Owner Nov 11, 2010  Hobbyist Digital Artist
OOOFFFF COUURSEE DARLINGG :iconiloveitplz:
squirrels never leave your head C:
...
...
literally D:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 11, 2010
Image Size
282 KB
Resolution
1882×1562
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,414 (1 today)
Favourites
110 (who?)
Comments
26
×